понедельник, 9 апреля 2012 г.

"Професійні реліквії" льотчиків цивільної авіації

До 1954 року цівільна авіація входила до складу військового відомства. І цивільні авіатори носили погони: полковника, підполковника й інших звань. Тільки зірочки розташовували на погонах інакше - "у лінійку". До того ж були спеціальні шеврони. Потім погони скасували, залишились лише шеврони. А у 1972 році знову повернулися до погонів, але вже іншого зразка.
Уже з 1935 року запроваджуються вищі відзнаки для всіх працівників цивільної авіації.
Знак "Відмінник Аєрофлоту" спочатку відливався із срібла. Після Великої Вітчизняної війни знаки почали виробляти з латуні, бронзи, алюмінію.
Спеціальні знаки були введені й для льотного складу: за наліт 300 тис. км, 500 тис. км та 1млн. км. У 1964 році було прийняте рішення кілометри перерахувати на години, проведені  в польотах, також був введений знак "За безаварійний наліт годин", на якому встановлювалася планка з вказаною кількістю годин.
Для авіадиспетчерів були знаки "За безаварійне керування повітряним рухом" протягом 5, 10, 15, 20, 25 років. Такі знаки видавали до 1990 року.
Відзначали авіаторів цивільної авіації і знаки класності, стажу роботи та інше.

2 комментария:

  1. Подскажите где можно, приобрести эту книгу?

    ОтветитьУдалить
  2. З питаннь придбання книги "Віддані магії неба" звертайтесь до Лукіна Бориса Васильовича. тел. 0672547093 та 0933793812.

    ОтветитьУдалить