Хомуленко О.І. працював у Чернігівському об’єднаному авіазагоні з 1серпня 1980 року по 1997 р. Займав посади: з 1 серпня 1980 року другий пілот літака АН-2; з 5 січня 1990 року командир літака - стажист АН-2, а з 1 червня 1990 року командир літака АН-2 – транспортні польоти та виконання АХР; з 2-го червня 1993 року другий пілот літака АН-74 – транспортні польоти; з 18 квітня 1995 року командир літака - стажист АН-28. Був нагороджений 04.03.1988 р. нагрудним знаком „За безаварийный налёт 3000 часов“; пілот другого класу присвоєний 28.02.1995 р. Пізніше другий пілот Л-410 Демократична Республіка Конго - 2004 – 2006 рр.
Літак був пригнаний зі Львова Гудковим Б.А. та Хомуленком О.І. від поляків. Січень, 1981 р.
Командир зведеної авіаескадрильї Салтанов В.В. дає останні вказівки перед вильотом до Казахстану. Червень 1981 р.
Зведена авіаескадрилья до вильоту в експедицію, Кустанайську область (Казахстан), ГОТОВА
Між польотами на АХР. Волосківці, 1982 р.
Якщо на землі ти знаєш на відмінно то в повітрі ти виконаєш на п'ять
Льотна робота - це не тільки польоти. Це щоденна навчання і контроль знань
Почесна грамота за Казахстан 1982 р.
Молодий пілот Олександр Хомуленко
Ще мить — і літак підніметься в повітря
Сай П., Мельник О., Устименко С., Хомуленко О. АХР. Мена
Екіпаж КПС Мельника О.І. Четвертий з ліва - Хомуленко О.І. АХР.
Березна Менського р-ну, 1987 р.
Хомуленко О.І. та Мельник О.І. 1987 р.
Заправка літака
Після занять у готелі УТО-8 (90-ті роки)
В аеропорту Буніа (ДР Конго) перед вильотом до Ентеббе (Уганда) 2005 р.
Екіпаж Л-410 Якімук Н.І. та Хомуленко А.І. зі співробітниками Авіакомпанії САS в аеропорті Бутембо ДР КОНГО 8 березня 2005 р.
Л-410 9Q-CAZ (ЗОЛУШКА) на посадці в Бутембо
Під крилом Л-410 9Q-CAZ (ЗОЛУШКА) Авіакомпанії CAS Хомуленко О.І., лодмастер Леблан, Якімук Н.І. в аеропорті Дурбе ДР КОНГО. Липень, 2006 р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий